vindusvask

jeg har tenkt tanken lenge nå og i dag ble jobben gjort,vindusvask .Jeg liker ikke den jobben for nå på høsten ligger det så mange ekle småkryp i vindusrammen,gjemmer seg mot vinteren som kommer,men nå er det rent og pent og jeg nyter det :))

Her i heimen bytter jeg gardiner høst og vår ,så i dag kom det også opp nye gardiner

jeg liker litt mørkere gardiner på høsten

når jeg først hadde strykejern framme ble det nye duker på bordene også :)) forandring fryder og nå kan jeg kose meg med god samvittighet .

Ute er det fint vær,skyet ja,men stort sett tørt og opplett,det har prøvd seg md noe yr et par ganger i dag,men det forsvinner ut i luften og blir ikke noe av,men i dag dropper jeg spaserturen alikavel,nå vil jeg bare slappe av og nyte kosen i stua 🙂 ønsker dere en fin dag

20 kommentarer

Siste innlegg