vinter

i dag tok jeg buss til Volda,da jeg kom ut kunne jeg se att snøen låg helt nede i grensa der jeg går turer rundt garden,men ikke helt ned til huset vårt,vi bor jo helt nede ved fjorden,medan jeg venta på bussen knipsa jeg et par bilder med mobilen ,den er ikke god til bildetaking,men det får duge for hadde ikke kamera med

bussen kom og jeg sette meg inn ,det tar en liten time å kjøre,men jeg koser meg på denne turen 🙂 lengre fremme i dalen der jeg syklet sist mandag ja der var det iallefall full vinter,og skolebarna som ventet på bussen lagde snøballer

da jeg kom frem til Volda var det 2t 45min til legetimen min,og den tiden benyttet jeg godt,jeg fikk faktisk unna det meste av julegaver så jeg er mer enn asjour nå for jeg har i grunnen bare 3 igjen å tenke på og en av dem hvet jeg hva skal vær ,tenker jeg rekker den i neste uke :))

Jeg liker å ha den biten unnagjort i god tid før advent,adventstiden vil jeg bruke til kos her hjemme og ikke i overfylte butikker .

legetimen var det kjedeligere med,måtte sitte og vente en hel time på overtid,blæææææææ,men men jeg skulle ta blodprøve og siden dei traff åra på første stikk må jeg alikavel si meg meget fornøgd med dagen hi hi ,det hører nemlig til skjeldenheten att dei treffer på 1 stikk og ikke 3-4

ønsker der en fin fin mandagskveld 🙂

19 kommentarer
    1. Ja, så kom vinteren til deg. Vakre bilder! Godt å være klar med julegavene og blodprøver. Jeg stresser heller ikke med å handle i desember. Litt småting ordner jeg, men det er bare koselig. Godt å være forberedt. Ha en vakker kveld 🙂

    2. Jeg har ikke ordnet med julegaver ennå, men så har vi kuttet ned såpass drastisk på dette i min familie at jeg bare har fire-fem jeg må kjøpe noe til. Da blir det nok noe så kjedelig som gavekort, for da kan de kjøpe noe de har lyst på sjøl. 🙂 Litt koselig med det hvite ute. Her er et bart, og ganske løvtomt, nakent og grått.

    3. Hei Connie, flink du er som straks er ferdig med julegavene. Har nok litt igjen her, men skal ha kjøpt alle før november er over, samt ha vasket og laget kalendere. Blir 2 hjemme og 1 felles på jobb i år. Godt å få unnagjort alt sånn til den koselige adventstida. Ellers er det jo like guffent her som hos deg, selv om det er litt fint også. Alltid kjedelig å vente på legetime. Synes ofte et legebesøk er et heldagsprosjekt, men glad du fikk komme inn tilslutt og ikke sendt hjem..

    4. Det er flott med snøen da, og moro for barna..:)) Jeg har så få gaver å kjøpe at jeg tar det uka før jul..men før da jeg hadde mange(en haug tantebarn..) likte jeg å få det unna i begynnelsen av Desember :)) Ja “pirking” i blodårer er det best å slippe… Ha en fin kveld <3

    5. Her var det vinter ja!! herlighet…den kommer nærmere og nærmere..jeg så tynn is på sølepyttene der jeg gikk i dag…men fant jo flått i går..så store forskjeller…varmt og kaldt omhverandre…hihih.. Så deilig å være ferdig med gaver..ja..det skulle jeg også gjort vettu..men jeg orker ikke..Men skal begynne å tenke ihvertfall..hihi Flotte bilder! ha en god kveld!

    6. natheless: takk 🙂 ja vinteren kom den ,men der det var helt kvitt er det noe høgre enn her jeg bor,men det melder mer i uken så mulig jeg får gå en tur i snø før helgen 🙂 veldig greit å være ferdig med det meste av julegaver,da kan jeg slappe av 🙂

    7. fjellgeitbundingen: jeg koser meg i adventstiden ,da er det godt å slippe jaget med julegaver,særlig siden vi ikke har butikker her inne,da må en ut og kjøre skal en på handel,godt å slippe det da annet enn til hygligere ting :)) jeg er glad jeg fikk kommet til så jeg rakk bussen iallefall

    8. Etdiktomdagen: heldigvis er det lengre fremme i dalen snøen ligger helt nede i tunet :)) men den kryper nermere husa våre også nå ja.Snart ferdige med julegaver ja,det klaffet liksom i dag og da var det bare å få det meste unna

    9. frodith: joda,men heldigvis er ikke den snøen her ute på jordene ennå,da må jeg fram på dalen og besøke venninne 🙂 men den kom ned på turveien min og da er det vinter,ja barna sette nok stor pris på snøen

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg