pakke i posten

jeg tok kjangsen for noen dager siden og bestilte litt fra wish,det var lett å bli frista der inne :)) vel jeg har bestilt 9 forskjellige ting,men siden det er julegave legger jeg ikke ut bilde.I dag kom 3 små pakker i posten,det var en overaskelse for jeg trodde jeg skulle få varsel når det dukket opp.

2 av varene var helt som forventet og jeg var fornøgde med det som kom,1 av pakkene var iallefall ikke det jeg hadde bestilt,det går greit med det som kom,men jeg lurer på hva som uteblir siden jeg fikk en feil forsendelse.

Er dette noe som er vanlig hos wish ? da må jeg si jeg er spendt på resten av det som er bestilt,ja ja dette var en test for å se om det er noe jeg vil bestille fra ved senere anledninger.

Ellers ble det 8 brød i dag

gresskarsuppe lagde jeg også

den smakte godt,og var en god lunch i dag 🙂

jeg har ryddet litt i drivhuset i dag,fikk ut en del tomatplanter som skal bli til kompost ,litt mer er der,men må innrømme att hagearbeid frister lite når det regner hele tiden ute,så resten får bli en annen dag :))

Kosligere å hygge seg med et strikketøy ,og det har jeg planer om å gjøre nå ,ha en fin kveld

17 kommentarer

Siste innlegg