litt slitt

jeg var ikke tilfreds med sjenken i dukehuset,så jeg måtte bare jobbe litt mer med den,nå fikk den en litt slitt patina ,det klebrige ble pusset vekk og jeg likte sjenken mye bedre med en gang :))

utgangspunktet for sjenken var en slik liten eske ,jeg hadde 4 stk liggande da vi kjøpte oss nye røykvarslere i hus 🙂 jeg skar av ene delen og den ble så forvandlet til en sjenk,den er kraftig og solid for jeg har forsterket den inni med et ekstra lag papp i toppen og under skuffene .

Nå har jeg gått over med fin sandpapir,nå ser den litt slitt ut men den ble så mye finere og på toppen limte jeg på en plate av en bit gulvbelegg vi hadde liggande

nå passet sjenken bedre inn i stova til husfolket,jepp ene koppen har kolvet 🙂 godt dei hadde drukket opp kaffen

fikk malt kvitt nede på gulvlistene også ,da går ting seg til etterhvert

har ikke fått sydd gardiner ennå,men det kommer,jeg har stoffet liggande ,prøver bare å komme på en glup måte å lage oppheng på :))

Da jeg skar av enden på fyrstikkeskene for å lage passe dype skuffer til sjenken kom ideen om en liten hylle frem

jeg limte bitane sammen i høgda og forsterket alle ytterflater før det ble malt ,tenkte først på stua men fant ut att den gjorde seg bedre på veggen på et av soverommene.

🙂 men no er det tid for å gå på strikkekafe så da får jeg pakke ned strikketøyet mitt :))

14 kommentarer

Siste innlegg