en tur ut

i går tok jeg tak i meg selv og kom meg ut,har vært lat på den biten i det siste.Jeg besøkte ei granne og jeg gikk tur rundt garden .Da jeg gikk der regnet det og jeg hadde et lite lommekamera i lommen,da prøvde jeg meg på noen dråper

dette treet som står i hagen til grannen blinket som en prismekrone ,men det får ikke jeg frem på bilde

turen går videre rundt garden,nedover bakkane er det grønt og fint,jeg bor helt nede ved fjorden

ser jeg tilbake mot grannen så er snøen nokså nerme,sånn er det på denne tid

dråpene henger på enia som er grønn og fin,en herlige farge

det henger masse lav i trærne,dei var pyntet med dråper,det sies att det er rein luft der det vokser sjegg på trærne,mon tro om det gjelder denne lavarten også

synes jeg fikk noen dråper jeg :)) selv med paraplyen oppe og kamera i en hånd .

I dag er det skikkelig rufsevær,2+ masse regn og vind,hadde ikke nyttet med paraply i dag nei.

Jeg har ingen planer om å gå ut i dag,i dag benytter jeg rufsedagen til å fylle fryseren med brød,og siden bordet blir opptatt blir det ikke møbelsnekring til dukkehuset,så her blir det strikkepinner mellom bakst,heving og sånt på kjøkkenet ,ønsker dere en fin dag

10 kommentarer

Siste innlegg