Når det er grått ute

ja da er det virkelig godt inne,iallefall når en ikke er i arbeid,men hjemme av div årsaker

slik har det sett ut utenfor mitt vindu det meste av dagen,kan ikke si det frister nei

nei da har det vært trivligere å holde seg inne i varmen og bake litt :))

Det nermer seg jul og en tenker gjerne på julebaksten,her i heimen har jeg omsider lært att det slettes ikke går så masse småkaker som da barna var små,en vil heller ha litt ekstra godt pålegg og denslags ,så jeg fortsetter å fylle fryseren jeg,det ble en fin liten haug med grove rundstykker også,ja siste brett står faktisk i ovnen ennå

2 brett står til heving

medan et er ferdigt,så har vi noe til julens gode pålegg :))

vil vise dere et bilde aav fruen også,for innimellom har jeg tittet litt på gamle bilder

jeg er 4-5 år gammel her og bodde fortsatt i Tacoma,:=)

18 kommentarer

Siste innlegg