leter og leter

hvert år er det slik,jeg bruker masse tid på å lete etter utendørs julebelysning og skjøteledninger,i dag ville jeg ha opp lys i mørket ute og mye tid gikk på å lete.

Nå fikk jeg lys i et tre,ja jeg fikk bittelitt lys i et annet tre også,men hvor den lange lys slyngen eller lenka er,ja det aner jeg ikke for nopp,fant bare til det ene treet.

Ja ja ,vi har lys i mørket no,så dukker vel den andre lenken opp om ingen har kastet den :))

nye ryer på gulv og en fikk en omgang i vaskemaskina,så får den henge ute under tak til den er tørr :)) duker ble skiftet og litt pynt i form av flere lys / lysfat  og jammen ble det litt ekstra kos med det samme 🙂

ute er det – 6,4 nå,kaldt ja men det er vinter og jeg synes det er litt koselig for det blir jo vakkert med frosten ute,nå skal eg kose meg med littt delvis julestue

ønsker dere en fin fin kveld

25 kommentarer

Siste innlegg