lykke

ja tenk att en runde med støvsugeren kan gi lykke,for da jeg skulle under sjenken så kom jeg borti noe,hva var det ?

den bortkomne lyslenka vel hi hi ,nei den har ikke lagt der lenge,er bare jeg som ikke husket å ha lagt den der når jeg fant den 🙂 så nå har det kommet dei rette lysene oppom drivhuset og det lille hjerte er tatt inn,ja jeg liker ikke lag på lag .

Det måtte bli en tur ut i dag og med i lomma tok jeg med såpebobler,jeg ville leke litt

Toini forklarte meg for litt siden att jeg måtte sikte lavt og jeg måtte ha litt ekstra med zalo i boblevannet,så jeg er lydige jeg og gikk no der ute i dag og krøp på knærne 🙂

første forsøk var på is,det gikk fint det,boblene spredde seg utover

turen går videre,men jeg stopper og kryper litt på kne på jorde også

opp og hopp det var kaldt så jeg rusler videre,men nok en gang må jeg leke med bobler

en svær rhododendron var en perfekt landingsplass,og her var det farger som stod i fokus

jeg var i le for trekken her så boblene var veldig villige,men det forble fargerike og blanke

jeg fortsetter turen,og det blir mer frost når jeg nærmer meg huset vårt,så nok et stopp for å boble litt

:=)

jeg fortsatte turen min forbi huset vårt og ned til fjorden,jeg gikk ned i støda vår ,det var ikke frost der så jeg vandre litt bortetter vegen ,jeg ville fange fjorden utover inn i en boble

og jammen greidde jeg det også :)))

jeg blir kalde på fingrane,så det var på tide å rusle hjem igjen

jeg lager bobler en siste gang før jeg går i hus,i blomsterbeddet mitt :)) boblene sprakk og sprakk og jeg var nær ved å gi meg,men så lander en gruppe bobler som ikke sprekker :)) jeg sitter der litt,ville se hvor lenge dei holdt,men boblene stod der dei,og jeg tok bilder og gikk i hus,hentet vedposen og bort i løda etter ved,så gikk jeg i hus og skiftet bukse,ja jeg var våt inn til skinnet siden jeg hadde gått der ute og krøpet på kne :))

Så gikk jeg ut i hagen igjen for å sjekke boblene og jammen var dei der fortsatt :)) inn etter kamera og ut for et siste bilde hi hi

dette var gøy og jeg kommer til å gjøre det mange ganger :)) det er – 2 grader ute ,så boblene frøs ikke helt i dag.

Det var godt å komme inn i varmen fyre opp i peisen ,koke seg en kaffe og nyte en lun skive med nøttebrød som jeg bakte før jeg gikk ut i dag

mmmm det var utrolig godt med smør og brunost på :))

ønsker dere alle en nydelig dag videre,

22 kommentarer

Siste innlegg