det bobler over

har en først fått bobledilla,ja da må en ta nye på forskjellige steder og med forskjelligt lys :))og da temperaturen begynte å synke ,var jeg snar ut i hagen,for kanskje det ultimate boblebilde låg der og ventet

jeg var nær ved å gi meg,for her sprakk alt like fort som jeg blåste,men så det landet plutselig småbobler over alt,jeg var rask frem med kamera 🙂 men jeg ville ha farger i boblene,det var 6- og jeg oppdaget att boblene frøs fort til,det var ett å gjøre,jepp legge seg på magen på frosten før lufta gikk ut av boblene hi hi

jammen godt jeg ikke har naboer for tett innpå ,da hadde dei nok lurt siden låg der på magen i hagen hi hi

 

men hva gjør en vel ikke for det perfekte bilde og i dag frøs boblene så jeg fikk litt liv i dem :))

 

20 kommentarer

Siste innlegg