jeg bare måtte

god kvelden.I dag var vi på handel,som jeg viste dere her om dagen så kjøpte jeg nye askjetter fra green gate,røde fine med kvite prikker på :=) nå ønsket jeg kopper til dette settet,men etter mange telefoner og leiting på nett så har dette mønsteret i disse fargene gått ut av produksjonen (  men jeg mente det var flere askjetter på den butikken jeg var innom,og da jeg tok turen innom i dag måtte siste rest med polkadotter bli med meg hjem

4 askjetter,en sukkerkopp og et påleggsfat,bare digger dette :=) så om noen av dere mine snille bloggvenner hvet om kopper til dette så gi meg et hint .

juleblomster ville jeg også ha,og i år fristet det med en god gammeldags julerose

stor og fin og full av knopper ,en vakker blomst som burde bli mer satt pris på :=)

når jeg først gikk for juleblomster så kjøpte jeg 2 fine begonia også

jepp jeg gikk for rosa i år

Da vi kjørte hjem igjen svingte vi innom padden,en aldrig så liten stopp for å ta noen bilder,og på et bilde lurte fruen seg med

ønsker dere en fin aften

16 kommentarer

Siste innlegg