mange skritt

på armen har jeg min polar flow,tenker igrunnen ikke så mye på den annet enn å se hva klokken er,så må den lades etter et par dager.

Vel jeg ble litt rastløs av å bare sitte inne,så jeg tenkte att jeg kunne hente i hus litt ved,men da måtte det måkes først for veden er inne i løda

det var ganske opplett da jeg gikk ut,men det varte ikke lenge,så i snøkave måkte jeg vei og det skal sies att fruen ble rimelig sliten

jepp,da får en ta en pust i bakken da

jeg er ikke alene og godt var det

vi går en tur,ned og sjekke nausta,det sto bra til der,men en liten spasertur tok vi når vi først var ute,og fjella ja dei er der ute bak meg

vi spaserer til badeplassen og ikke lengre

for selv om bommen er åpen så er fonnfaren tilstede i slikt vær,og bor en under slike fjell som vi,ja da lærer en å ta naturkreftene på alvor,så vi snur og rusler hjem

Ønsker dere en fortsatt fin søndag

for litt ekstra trim så svinger vi oppover og går hjem over gjordene,mannen først og frua bak ,hi hi det er lov å jukse og gå i mannens fotspor.

Med en god dress på så går det fint å være ute,men det var alikavel godt å komme i hus.

Nå har vi spist middag ,jeg strikker og mannen,ja han gikk ut igjen:=)nå er det traktoren som jobber for å skuffe unna snømengden som har lagt seg,den er våt og tung ,da er det greit å rydde godt før det kommer ennå mere.

Ps når jeg skriver mange skritt,ja så er det fordi det ble over 12 000 skritt ute og turen var kort men jammen blir det skritt av å måke snø ute  :=)

17 kommentarer

Siste innlegg