gult er kult

nathless har et herligt innlegg i dag hvor temaet er gult,og hun inviterer oss til å være med om vi vil :=) og klart jeg vil iallefall for det er spennende å jakte på farger.

Jeg tok med kamera og gikk ut,det var skyet og 6+ men opplett og fint,det ble en lang tur på 10 000 skritt ,men jeg koste meg

først en tur innom bade før jeg går ut,og her skinner det i gult i vindet vårt

veien går bak tunellen,og her er det mange gule blader på noen vintergrønne planter

langs stranda er det herlige og fargerike steiner

ved enden på gamleveien tar jeg en bitteliten pause og nyter en banan før turen går hjemover igjen,ja det er litt is ennå så en må se hvor en setter føttene

i  vannet er det mange gule sjøstjerner

flere fine fargerike steiner ved sjøkanten

noe gult lyser opp på veien,en fin liten gul sneglehus oppå brunt og vissent løv

vel hjemme var det godt å komme inn i varmen,for selv om det er + grader ute,så er det slettes ikke varmt

22 kommentarer

Siste innlegg