jeg må ta et grep

jeg skriver det her,jeg må ha et dytt,et dytt i rett retning,kanskje jeg kan føle litt større forpliktelse ved å være åpen og ærlig :=

Jeg prøver å spise sunt,men jeg liker også god mat :=) jeg liker å gå tur,men sitter nok alikavel for mye i ro

I dag fikk jeg brev fra fastlegen min,jeg likte ikke det jeg leste,jeg har fått lett forhøyet koleserol,hva gjør jeg galt ?

Jeg har gjort det før,men nå må det bli litt mer permanent,for jeg klarte å kutte ut søtsaker i et helt år,nå er det stopp igjen,jeg må en gang for alle lære å leve på et sunt kosthold uten disse store utskeielsane med usunn mat,men det er ikke nok,jeg må bli ennå flinkere til å bevege meg.

Dei siste dagene har jeg ikke vært helt i form,jeg har hatt forkjølelse dermed har det ikke blitt spaserturer på noen dager,i dag var det strikkekafe og siden jeg hostet endel i natt og fortsatt er tett i øra så valgte jeg å sitte på med ei granne begge veier,men i morgen er det ut på tur med denne kroppen,får bare kle meg godt :=)

Ute er det 2+ tørt og snøfritt,men jammen er det kjølig alikavel,men jeg har da varme klede så det er ingen unnskyldning

Dagens middag

salat,varmebehandla rødkål og squash på stekepannen med rapsolje og hjemmelagde makrellkarbonader,laks til mannen,mannen får poteter men jeg dropper dem noen dager tenker eg  :=)
Ønsker dere en fin kveld

50 kommentarer

Siste innlegg