test

i går kjøpte jeg nytt kamera,det gamle kameraet mitt var en Lumix panasonic 60 x zoom, det nye er en sony 50 x zoom

i dag var jeg en tur ut på altanen og testet det nye kameraet,om det er bedre enn det gamle får tiden vise,jeg ble iallefall fornøgd med bildene

dette bilde er tatt med det nye kamera og fjellet vi ser er Jakta .Jeg zoomer inn tuppen på Jakta

synes det ble et klart bilde med tanke på avstanden,ja dette er ytterste tupp på fjelltoppen med snø på

så tar jeg to bilder litt lengre borte på fjellrekka et med det nye kamera og et med det gamle,litt forskjellige ble dei for det vart litt tid mellom bildene og da la skyene seg bak bilde jeg tok med det nye kamera,og det kommer først

det nye kamera

det gamle kamera,jeg mener no att det nye gir bittelitt klarere bilder,vi får se når jeg tester det nye på fuglebilder :=)

det nye kamera og dette er også fjelltopper langt unna

jeg er fornøgde jeg med det nye kamera,og nå har jeg planer om å ta det med meg ut og teste det på flere motiver :=) ønsker dere en fin lørdag

20 kommentarer

Siste innlegg