dagens spasertur

i dag var det kjøligere enn i går,men ut på tur måtte jeg og siden jeg hadde et ærend hos ei granne litt lengre oppe i bakkane ble dagens tur rundt garden.

Ikke helt blå himmel i dag,men det gjør ingenting for skyene er av dei sarte fine som maler himmelen så vakkert

hos grannen koser dompappane seg,og det er stort sett bare der jeg ser dem

fru dompapp

og her dompapp

grannen baud inn på kaffe,det var deillig for jammen hadde jeg rukket å bli iskalde på fingrane.

Da jeg gikk videre vart det veien rundt garden

her kan en drømme seg bort i det vakre,for slik skyene maler himmelen i dag er bare så vakkert

det ble en frisk og god førmiddagstur,nå har jeg fått i meg varmen igjen,jeg har fått unna litt klesvask og tenker jeg må på ny fotosafari,ja for nå er nathles ute igjen med ny fargeutfordring,brunt denne gangen,og brunt skal hun få :=) så ha en fortsatt fin dag da

16 kommentarer

Siste innlegg