flere overaskelser

dagen i dag har bydd på overaskelser,den første var da jeg reiste meg og tilfeldigvis tittet ut av vinduet

der ruslet nemligen mikkel rev,fin var han også.

Så kler jeg meg og går ut,der seilte overaskelse nr 2 inn

en havørn ble jaget av en hegre,dei seilte så vakkert og landet i en tretopp,jeg zoomet og knipset,tenkte det var bedre med et litt dårlig bilde enn ingen bilde,jeg listet meg nermere bare 5-6 steg unna ,ja for jeg måtte pasere noen trær som skjulte den ,så sier en kråke kra og ørna letta fortere enn jeg fikk reagere og borte var den

Foten verker så jeg snur og rusler hjemover,det småregner og jeg titter etter dråper,da dukket overaskelse nr 3 inn

for på linsa mi dukket det opp en bitteliten meis,trur nesten det er en granmeis men kan også være en løvmeis,og medan jeg står der ser jeg noe kvitt som beveger seg ,og overaskelse nr 4 kommer på linsa

for der dukker det opp en trekryper,jeg har tatt bilde av den før ,men da fikk jeg ikke et tydelig bilde,nå ser vi fuglen :=)

jeg rusler videre,nå fokuserer jeg på dråper

jeg knipset flere og på det siste ble dråpen klar og fin med et lite univers inni,om jeg beslkjærer mer vil det nok synes bedre :=) men det er slettes ikke bare bare med nytt kamera og så regner det,jeg ville jo ikke få kameraet ødelagt av regn,så jeg dekker den til og rusler videre

vel hjemme var det en kjøttmeis som kom forran linsa mi ,og selvfølgelig ,nå sluttet det å regne og skydekket sprekker opp

herlige blåfarge

Postbudet kommer og jeg får nok en overaskelse,den største av dem alle.En konvolutt,uten avsender og med stempel som bare sier NORGE ,tilogmed skriften var med store bokstaver ,så jeg kan virkelig ikke tyde den

ingen avsender og maskinskrevet,jeg blir rørt,hvem er det som sender så mange gode ord ? hvem det enn er så varmet det ,jeg ble så glad og taknemlig ,brosjen skal jeg bære på meg med glede

om den av mine nære og kjære som har sendt dette til meg og kanskje leser bloggen min,så sier jeg tusen tusen takk,dette rørte meg langt inn i hjerteroten :=) tusen takk

en dag full av overaskelser er en vakker dag

28 kommentarer

Siste innlegg