SOL

For en deilig dag,solskinn fra den blåeste himmel,tur med venninne og nytelse i solveggen,det kan ikke bli bedre,i dag fikk jeg sol i ansiktet i 2,5 time og jeg kjenner det i huden ennå .Nå er det noen kilometer å gå til denne venninna mi så det ble noen bilder på veien

det er flere hegrer her for tiden,og med det nye kameraet ble det enklere å få fine bilder

lek i luften,sjekk den elegansen på den øverste da

lek i luften

så flyr dei hvet sin vei og jeg rusler videre

det var bare så nydelig ute

bilda er ikke redigert

bare snøen forsvinner skal jeg nok fram i dalen her

da jeg kom hjem igjen var hegrene fortsatt i tretoppane :=)

jeg ser noe kvitt på fjorden,jeg tenkte det kanskje var en ballong,att noen hadde satt garn,jeg zoomet inn for nyskjerrigheten tar avogtil overhånd hi hi

så var det jammen en enslog svane som hadde forvillet seg ut på fjorden,disse holder seg jo helst i ferskvannene

det var deilig å vandre med sola i ansiktet,det er faktisk første dagen jeg gjør det dette året og jeg håper det blir mange slike dager .

Før jeg gikk ut bakte jeg en ny porsjon med glutenfrie rundstykker,denne gangen husket jeg å ha i olje

jeg brukte grov glutenfritt mel denne gangen

like fine og goe som rundstykker bakt med vanlig mel

mmmmm det smakte godt etter den lange gåturen

28 kommentarer

Siste innlegg