i dag fikk jeg dommen

ja jeg har jo slitt med en vonde fot siden advent ,og i dag fikk jeg svar på MR bildene,det var igrunnen verre enn det jeg trodde ,en sen har rett og slett blitt i to inni leggen med rot ned til ankelen eller noe slikt,dette igjen lager masse betendelse,henvisning er sent ortopeden og blir det som legen tror så må nok denne foten oppererarst .

Jeg lever nokså sundt,og jeg er rimelig aktiv og ikke overvektig,alikavel sette legen meg på kolesterolsenkande medisiner i dag.

Skal jeg dra noe positivt frem så var det blodprøvene jeg måtte ta,for den flinke damen på labben traff med ett stikk ,det var ikke verst hi hi .

Da dette var unnagjort hadde jeg 4 timer til bussen skulle hjemover igjen,og jeg hadde med det gamle kameraet mitt,for mandarinanda lever godt i Volda ennå :=)

da jeg ventet på bussen her hjemme surret en havørn over hode på meg :=)

det var skyet,men det blåner ute i horisonten

i Volda klarnet det opp og sola tittet frem,det gjorde mandarinanden også

finaste anda jeg har sett

ikke så aller verst disse runde fine endene her heller da

blå og grønn på hode vakker er denne gutten her ja

gode venner på tross av artsforhold

fint i Volda i dag :=) men no har jeg planer om å kvile beina resten av kvelden =)

24 kommentarer

Siste innlegg