god kvelden

her i heimen er det virus som råder fortsatt,i dag har jeg tetnet mere til for så å måtte pusse nesen i neste,men jeg klager ikke for jeg har ikke vondt i kroppen.Det var 14- da vi stod opp i dag,og med denne forkjølelsen og en mann som har hatt innfluensa så har jeg valgt å holde meg inne i dag også.

Det strikkes,ble litt lei teppet og da jeg ennå ikke har fått garn til koftemønsteret  til koften min,ja så begynte jeg på et nytt prosjekt igjen.

Jeg vasker litt hus da eg ikke orker å ta alle rom på en dag og jeg har laget vafler,ja for det er da lov å kose seg om en ikke er helt i form .

Nå er det klart og fint ute,blå himmel og solskinn på dagtid ,sånn sett en dum uke å ikke være friske på men det får en bare ta med seg.

Var en liten tur ut på altanen og knipset kvelden vår,det er mørkt på bygda,men det er stor måne ute,da blir det ikke så mørkt alikavel

utsikt fra altanen nedover mot fjorden

og utsikten oppover,månen titter frem over fjellsiden og lyser nok snart opp jordene

ønsker dere en fin kveld,så får eg fortsette å prøve på å bli frisk igjen :=)

24 kommentarer

Siste innlegg