omgangsyka

Jepp jeg har fått den,nå er dette en omgangsyke bare vi som strikker får :=) det utarter seg slik att vi bare MÅ strikke en omgang til.

Jeg fikk jo garnet som skulle brukast til mønsterstrikk på kofta i posten på fredag og da fikk jeg omgangsyka,så når det er stille fra meg,så skjønner dere hvorfor,det fine med denne sykdommer er att den går fort over igjen :=) ja for en blir rimelig fort ferdig med strikketøyet  når en har fått omgangsyken .

ja disse bildene tok jeg,men innen jeg fikk laget et innlegg så såg jo dette helt annerledes ut

og om ikke mannen kommer og frister meg med en liten tur i ettermiddag,ja da fortsetter nok denne omgangsyken ut dagen.

Det er 21 omganger igjen og siden jeg feller 8 masker på annenhver omgang,så sier det seg selv att omgangane går litt raskere for hver omgang :=)

Ønsker dere en fin søndag,så kommer jeg sterkere tilbake ganske raskt

22 kommentarer

Siste innlegg