værsnu

i dag har været snudd,vi har fått varmegrader ute hele 2,6+ :=) med det så fulgte det skyer og nå snør det lett ute,det er grått ute i fjorden og fjellene gjømmer seg .

Det er greit,det er likare med varme grader enn 10 – spør du meg.

Jeg gikk en tur rundt garden i dag,fikk melding med ei venninne som ville ta en tur,så vel hjemme ble det kaffe og honningkake før vi gikk en tur sammen før hun dro hjem igjen,veldig koselig ,men nå blir jeg inne for det kjennes i foten min .

Da jeg gikk den første turen hadde det ikke begynt å snø,men det synes i fjella att noe er i ferd med å komme,men friskt og godt var det.Turen i dag var viet småfuglane,det er like spennende hver gang ,mange bilder blir uklare men noen blir sånn passe bra da :=) så her kommer en liten bildeserie av småfuglane jeg fikk knipset i dag

blåmeisen

kjøttmeisen

dompappmor

dompappfar

dei er alle gode venner

det synges og kvitrer slik ute no att det er en fryd å gå ut og høre på :=)

ønsker dere en fin ettermiddag da

22 kommentarer

Siste innlegg