kald vind

i dag hadde vi en kjempefin dag,blå himmel solskinn og noen varme grader,men vinden var skikkelig kalde,dermed holdt jeg meg inne til sola tittet opp bak fjellene og det var ikke før vi paserte kl 13.00 ,men en liten spasertur fikk jeg

det er vår når sola skinner på snøklokkene som popper opp overalt nå

snøen smelter og hagen er nesten fri for snø

og solveggen er klar for hagemøbler,ja slik er det her hos meg i dag,men det er kald vind så møblene får nok vente litt til :=) jeg rusler en tur ned til sjøen

jeg og skyggen min :=)

ja dette er altså badestranden vår

ikke akkurat myk og deilig sand å gå på

og når det er høg sjø eller flo sjø ja da er det lurt å ha noe på beina for det er forskjelligt som fort kan kutte en når en bader

ja en må nesten kunne stige litt høyt også for her må vi klatre over autovernet for å komme ned til badeplassen

så var det å rusle hjem igjen,kunne vist tatt joggeskoa på for veien var tørr og fin i dag

et fly går over hode mitt,en kunne drømt seg opp dit og fulgt dem til et varmere sted,men det får bli en annen gang :=) vel hjemme fyrte jeg opp i peisen ,det er godt og varmt på stua og da glemmer en fort den kalde vinden ute

16 kommentarer

Siste innlegg