god morgen

vi fikk en fin dag i går,dagen gikk til familiebesøk og vi kom sent hjem igjen.

Turen hjem innebar nesten alle typer vær,snø hadde vi ikke men regn,styrtregn sol og skyet det var helt spesielt å sitte i bilen og oppleve ,særlig da det innebar spesielle lysforhold,jeg prøvde å fange det med kamera men det lyktes ikke så veldig godt da

solen skinner forran oss samtidigt som att vi ser regnskuren bygger seg opp,og det var litt av en regnskur,det virkelig bøtta ned,det varte noen sekunder så kom sola igjen

slike kvelder er det koselig å kjøre

dagen i dag startet rosa,ikke skarp rosa men en dus fin rosafarge farget himmelen over fjella ute i fjorden

det er dette bilde jeg ser gjennom soveromsvinduet når jeg ligger i sengen

jeg står opp og går inn på stuen,en ørn svever høgt der oppe over fjelltoppen

en deilig start på dagen,det er strikkekafe i dag,jeg tenker jeg skal spasere inn,ute er det nå helt bart,snøen ser vi kun oppe i fjella så jeg kan finne frem joggeskoa i dag.Foten er slettes ikke god,men etter 4 måneder så blir den jo ikke bedre av å sitte ubrukt heller,så jeg får bare gi meg god tid på spaserturen så går det nok i dag også :=) ja så krysser jeg fingrane for att det snart er hjelp å få når det kommer til foten da,kjedelig att slike ting skal ta så lang tid ,men men ,i dag skal jeg hygge meg og det håper jeg dere også gjør

 

14 kommentarer

Siste innlegg