en deilig dag

dette har virkelig vært en deilig påske,blå himmel og sol som varmer hver dag kan ikke klage da nei .

I dag hadde vi besøk av yngste sønn og dama og elsdte datter og barnebarn,og jeg fikk hjelp til å bære ut hagemøblane,dermed fikk vi årets første dag hvor vi satt en stund ute på platten og nøt solvarmen .

Pinnekjøtt og svineribbe på menyen,sånn mat blir en tung i magen av,dermed bar det ut på en liten spasertur etter middagen

sønn og datter :=) gule solbriller har dere sett verden gjennom slike glass ? jeg lånte brillene til min datter og tok et bilde,sånn att jeg også fikk se gjennom dei solgule glassene hi hi

slettes ikke verst hva :=) vi tok en liten tur ut på stranden hvor vi gjerne bader om sommeren

jeg måtte jo vise barnebarna udyret som ligger der ute

barna var enige i att en slik fisk vil dei ikke møte når badesesongen er her

lillemor triller dukken sin ,og snart er hun like stor som tanten :=)

det er tørt og bart hos osshåper virkelig att vi slipper flere dager med snø,det er kaldt om natten,sånn ca 7- men akkurat det tåles når solen varmer om dagen .

I morgen er siste dag i påsken,vi får nyte den godt alle sammen,ha ei god natt da

14 kommentarer

Siste innlegg