en kopp kaffe

god morgen.Her er det 3,6+ i dag men hva hjelper vel det når snøen daler utenfor,det gode er jo att all den gamle snøen var borte så denne nye forsvinner fort bare det slutter å dale nytt :=)

dette er hva jeg ser når jeg titter ut stuevinduet mitt i dag,men jeg skal nok ha meg ut på en tur alikavel bare det blir litt mere dag ute :=)

Nå nyter jeg en kopp med kaffe,det er kaffen på morgenen som smaker aller best synes jeg :=)som dere hvet har jeg begynt å samle på green gate ,jeg kjøpte 10 røde askjetter med kvite prikker på ,men koppane i den fargen var gått ut av produksjon,så kjøpte jeg noen andre røde kopper,fine dei men store,jeg bruker dem til te ,men så var det disse kaffekoppane da,jeg bestemte meg for å samle på forskjellige for stadig vekk kommer green gate med nye  og i går fikk jeg tak i den 3 i samlingen min :=)

jeg liker denne vakre formen med en litt nostalgisk look :=)

alt skal kunne blandes sammen når en kjøper deler fra dette servicet

denne koppen ble min i går :=) og nå sitter jeg her og nyter denne kaffen med et lite smil om munnen

ønsker dere en nydelig fin dag

16 kommentarer

Siste innlegg