det lønner seg å gå

i dag var det strikkekafe,jeg kan tinge meg plass i bil med grannen ,jeg kunne også tatt sykkelen,men noen dager lønner det seg å bare gå .

Jeg gav meg en god halvtime mer en jeg trenger på strekket til strikkekafe,jeg benytter jo selvsagt muligheten for fine bilder i samme slengen som jeg spaserer ,i dag ja da fikk jeg vist blinkskuddet :=)

det startet nede ved nausta,ja for der trippet tjelden,bare 2 stk i år

foten opp :=)

jeg rusler videre,valget blir å gå gamleveien bak tunellen,nå går vi der på eget ansvar,jeg tenker på steinras når jeg går der ,men i dag var jeg glad jeg valgte denne veien og ikke gjennom tunellen.

Jeg ser noe stort i et tre,jeg stopper opp og ja det er ørna som sitter der

det er motlys,jeg vurderer om jeg skal gå videre i håp om å få et bilde motsatt vei,vanligvis flyr den fort opp,men den står stille og jeg går rolig

og jammen meg santen fikk jeg blinkskuddet,den står der så vakker å speider,ser den er ringmerket også :=) og før jeg får tatt et bilde til tar den til vingene og seiler for avsted,men jeg fikk bilde mitt :=)

veien går videre,måkene hyler,det er vår

klokka går så jeg forlater måkene og kommer meg til Bjørke,det er et tjeldepar her også

litt annet kom på linsa mi også,men det får bli et eget innlegg :=)

det kvitret og sang,men jeg kunne ikke se småfuglane ,men dei hørtes meget godt :=) det ble en nydelig dag i dag også

22 kommentarer

Siste innlegg