og så kom regnet

i dag våknet vi til litt småyr,helt greit for det går rykter om att vi må vanne rhododendroane våre for det er så tørt .

Siden husarbeide var unnagjort i går ,brukte jeg førmiddagen til å forberede dagens middag,så gikk jeg bort i nabohuset,var jo bedt bort på kaffe :=)vi ble 3 i dag også og det var jo hyggelig,jeg lot jakken henge hjemme og tok bare paraplyen,og medan vi satt og prata så slutta det å regne,vi gikk en liten tur sammen før vi gikk hver til vårt,da skinte solen og varmet skikkelig,så jeg bestemte meg for å gå rundt garden når jeg alikavel var ute.

ikke helt go på selfier ennå,men sånn ble jeg i dag :=) det vart varmt så strikkajakken havnet rundt livet

jeg gikk der og skulle ta mange fine bilder,det var masse fin blomsterlav å se,men så ser jeg opp og hva skjer ?

det mørkner ute i fjorden,regnet kommer og jeg hadde som dere ser et stykke å gå ned igjen,ja for vi bor jo helt nede ved sjøen,her var det bare å spide opp farten,men før jeg rakk hjem styrta regnet ned,så fruen sprang,jepp det gjorde hun :=)

og vel inne i hus,tørr bukse og jakke ble tatt på og hva skjer så ?

jo sola kom tilbake :=) og sånn går dagane hi hi .

 

16 kommentarer

Siste innlegg