Blodferskt er best

Igår kveld når vi satt her så fikk jeg så lyst på fersk fisk,jeg sier til mannen att jeg savner blodferskt rett fra sjøen,han foreslo fort att vi kunne rusle ned til kaien og prøve fiskelykken

og tenk,mannen fikk en passe stor sei til fruen:=) det blir dagens middag på mei i dag

ei fornøgd frue ,litt regn og kald vind ingen hindring)

Da vi kom opp igjen voille jeg sjekke stoda der jeg har plantet ramsløk

o lykke,nå er den på vei:=) håper den har spredd seg litt

jeg oppdager også att kuleprimulaen begynner å blomstre,litt uklart bilde,jeg brukte mobilen og vinden var såpass sterk att den blåste hånden min så bilde ble litt uklart.

I dag er det vindstille,det er skyet og 12+ og opplett i skrivende stund.Det er mandag og strikkekafe og nå er det sykkelen som skal benyttes som fremkomstmiddel,det blir nok en fin dag

22 kommentarer

Siste innlegg