kvelstur

I går kveld var vi hos ene datteren vår og da vi kjørte hjem igjen hadde det begynt å skymast ute,og i skyminga da er det noen som tørr seg frem fra sine gjemsler,nemlig hjorten og nå som jordene grønnast ja da er det mange som kommer frem

så mange dyr som vi såg i går kveld har jeg aldrig før sett,på dette jorde måtte være en flokk på mellom 50 og 80 dyr minst

ikke bare bare å være bonde når disse dyrene kommer i svære flokker og beiter ned gresset etterhvert som det vokser,men om litt så vokser forhåpentligvis gresset fortere enn hjorten spiser såpass att det blir for til husdyrene neste vinter også :=)

da vi kom inn i fjorden igjen hadde mørket senket seg såpass att det var umulig å ta bilde,men jeg forsøkte meg med blitz da en flokk var ganske så nerme  veien

det ble mest lysande øyer på bilde hi hi ,men dere får iallefall et innblikk i mengden med hjort her inne hos oss,ikke rart jeg ikke går kvelsturer alene lengre når mørket har senket seg,jeg liker ikke å komme borti disse flokkene alene i mørket :=)

Ønsker dere en fin dag

15 kommentarer

Siste innlegg