god morgen

jada det er lørdan,men denne kroppen var full av maur så det var bare å ha seg ut av senga :=) noen ganger er det greit,for vi har hatt overnattingsgjester :=)

ja slike som har 4 bein,for da jeg tittet ut stuevinduet låg 5 stk på jorde like ved beitemarka,et stykke å zoome men det ble da noen ok bilder av gjestane våre alikavel

men dei reagerer fort når husmora kommer ut på tunet ,da sømmer det seg å stå opp :=)

en takker for seg og hopper over gjerde,så reiser nr 2 og jeg går inn igjen,men jeg ombestemmer meg og går tilbake ,håpte på et bilde der hjorten hoppet,men det lyktes jeg ikke i :=)

nr 2 har hoppet over og tre står igjen

disse var fornuftige,hvorfor hoppe når en kan rusle rolig gjennom åpningen

mor og barn,denne kalven var egentlig litt stor for å være april,den har nok hatt det godt med denne moren :=) vel no har alle gjestane mine reist inn i skogen igjen,så jeg takker for besøket .

Med dette ønsker jeg dere alle en fin dag

 

18 kommentarer

Siste innlegg