mai

det er mai og i mai blir skogen atter grønn,jeg hvet att det er forskjeller i vårt langstrakte land,og hos oss har skogen virkelig fått et forsprang

dette er bilde jeg ser fra gostolen min,og som dere ser er skogen grønn og fin :=) ledninger på kryss og tvers og en flaggstang :=)

Flaggstang ja,Solliv utfordrer oss på bilde av flagget vårt,men hun ville ikke ha et bilde der flagget var heist i flaggstangen :=)

norske frukt og grønnsaker er såklart best på smak og så sant det finnes i butikken så kjøper jeg det

grønnsakene er merket med det norske flagg :=)

vi liker den norske melken ,og den er godt merket med det norske flagg

men vi har det norske flagg stående hele året vi på stuen vår,den er heist til topps i flaggstangen,men det får våge seg hi hi ,det er iallefall koselig å ha.

Men så har jo jeg sagt att jeg er født amerikaner,jeg kom til Norge 6 år gammel og fikk norsk statsborgerskap først som 19 åring,så en liten hyllest til mitt fødested ,ja for jeg har såklart det Amerikanske flagget også :=)

det småregner ute i dag så her bakes det brød,greit å fylle opp litt ekstra nå før opperasjonen i neste uke og om det letner litt i løpet av dagen så skal jeg en snartur ut og så gulrøtter :=)

Ønsker dere en fin dag

12 kommentarer

Siste innlegg