første sommerdag

åja det har virkelig vært sommer i dag,mange og 20+ selv i skyggen.

Hva gør mann så i varmen,jo plutselig var det mye som måtte ryddes og ordnes i hagen for før fuglen våkner,det vil si kl 4.50 i morgen tidlig blir jeg hentet av en taxi,jeg må nå busen i Volda kl 5,30 for jeg skal til Ålesund og opperere ene foten min i morgen,jeg da hvet dere det blir ikke like lett å rydde ute med krykker

Jeg har pottet om noen pelargonier i drivhuset og vannet,jeg har klippet litt plen ,fjernet grus etter vinterens støing og jeg har ryddet kvist i hagen

i dag tok jeg kverna med ut,i går jobbet jeg litt inne men det var bedre ute :=)

 

vel jeg er sliten,kroppen er ikke spesielt fornøgde,men jeg tenker jeg får nok dager til å kvile på etter opperasjonen,ja jeg var godt kledd ute,det må en være når en driver med dette arbeidet,men under kleda rann det elver ,men du det var deilig med en skikkelig sommerdag da :=)

Nå må eg finne senga så dere får ha en riktig god natt  :=)

12 kommentarer

Siste innlegg