deilige solfylte dager

når jeg alikavel sitter her med foten lett hevet er det jammen godt vi har solfylte dager.

Hele kroppen ropte om nåde da jeg våknet i dag morges,gangsperre i alle ledd,sånn er det når en homper på krykker .Jeg stod opp og tok påfyll med smertestillande og sovnet igjen noen timer til hi hi ,men da sola dukket opp måtte vi ut,jeg fant meg til rette ute og mannen kom med kaffe

ganske ok å sitte sånn når en alikavel ikke kan gå noe særlig,selve opperasjonsåret er under ankelen og den vil dere ikke se for det er ikke et vakkert syn,ja for jeg greidde å vri foten så jeg blødde litt i går og det synes under det som er limt på opperasjonsåret

medan jeg satt her fikk jeg besøk,ja jeg har egentlig fått masse besøk i dag,ikke av familie og venner men av sommerfugler,humler og fluer

men det var bare flugen jeg fikk bilde av,humlene fikk meg til å hoppe og da greier en jo ikke å knipse bilder hi hi

jeg strikka ,mannen grilla og vi koste oss,og utsikten en sånn dag er jo ikke helt bortevekk heller

utsikt en vei

og utsikt rett frem,ser jeg den siste veien ser jeg mot grønnsakshagen :=)

nå har vi trekt i hus og har planer om å slappe av og se på tv ,og har været på vår side i morgen også,ja da blir det nok en dag i den stolen hi hi

 

19 kommentarer

Siste innlegg