god morgen

bare 5 + i dag morges men blå himmel ,skyfri og om 2 timer titter solen frem,da blir det nok varmt og godt :=)

Tidlig oppe i dag,like greit for i sengen bare ruller eg og svetter ,får besøk av elsdte datter i dag og store barnebarn,tenker jeg skal få hjelp til å lete frem sommerdynene da og pakke vekk dei tykke vinterdynene .

Tidlig oppe med streng beskjed fra mannen om å ikke fare og gå,så jeg sitter jeg,men har varmet rundstykker i ovnen og sett på en vaskemaskin med handuker :=)så kan jeg få hjelp til å få det i tørketrommel og videre i skap senere i dag,her må ting planlegges litt .

Har ikke tatt nye bilder,men tok jo noen da jeg prøvde meg på en vandring i hagen på krykker

vakre liljer

jeg har en god del av disse vakre,pinseliljene .Dei på første bilde er en god del større en sorten på andre bilde,men så fine

noen ruteliljer her jeg,en festlige blomst :=)

kuleprimulaene lyser opp,dem har jeg i kvitt og lilla og sommerfuglane elsker dem

og gryta med stemorsblomster bugner no,det er deilig med fargene :=)

beddet mitt bak drivhuset ble ikke luket før opperasjonen,men men jeg får ta det igjen i juni :=)

ønsker dere alle en nydelig søndag

11 kommentarer

Siste innlegg