når en bare sitter

ja da blir det ikke mange bilder :=) men frodith mente her hin dagen att jeg hadde fine motiver i umiddelbar nærhet og det er jo sant :=) jeg bor jo midt i naturen .

Først på dag så sette jeg meg ut i sola,bikini og kortebukser kom rimelig fort på,så kom 3 venninner på besøk,og da vinden snudde og ble litt kjølig i tillegg til att det skyet litt til,da trekte vi inn i drivhuset og der hvet dere var det 30 + .

Da jeg ble alene lagde jeg middag og i påvente på att det skulle bli ferdig tok jeg med kamera ut i hagen,for joda det er alltid et motiv eller to å finne der ute :=)

som denne vesle fiolen,jepp jeg har ene plenen mellom hus og løde full av dem

jeg har fine pinseliljer,jada det ble ikke helt klart,men det var neimen ikke godt å gå på kne med den foten da hi hi

og jeg har humler,skikkelig mange humler :=) så jeg får gå på humlejakt senere,for mannen kom hjem og middagen var ferdige,og nå,ja nå har jeg planer om å sitte på baken for det ble litt trakking på ettermiddagen og det kjennes jo litt :=)

14 kommentarer

Siste innlegg