det blir rede :=)

om dere leste innlegget mitt tidligere i dag så hvet dere att vi har fått svarthvit fluesnappere i hagen,,jeg var spendt på om dei ville flytte inn i fuglehuset og i kveld fikk jeg svar,dei er i full gang med å bygge rede :=)

se på denne da fru svarthvitfluesnapper mamma kommer med reirmateriale :=)

og herr svarthvitfluesnapperpappa jager inntrengere,ja en kjøttmeis ble litt brysom for våre nye leieboere

jeg kjenner att jeg blir glad for våre nye venner i hagen,har dere sett en så vakker fugl :=)

så er det den vakre heggen min,den står ved enden på ene jorde vårt og jeg ser rett bort på det vakre treet når jeg sitter inne i gostolen,i dag måtte jeg helt bort til den og humpet meg over marka på krykker

heggen er jo på sitt vakreste nå og det dufter himmelsk ute

herlig med alt det vakre i naturen no :=)

ønsker dere en fin fin kveld

14 kommentarer

Siste innlegg