lykkelig :=)

ja i kveld er jeg lykkelig,det hadde seg slik att jeg bare skulle en tur ut og lukke døren på drivhuset,da hørte jeg en velkjent vakker sang :=) og der i hullet på fuglekasset satt den,en ny og vakker svartkvit fluesnappe pappa,han satte seg på greina utenfor og trallet så vakkert

tenk for en lykke for denne moren her da ,nå krysser jeg iallefall fingrane for att det blir fuglunger i kassen og att den nye fluesnappepappaen blir en god stepappa  ,jeg hadde ikke kamera med ut,og nå slår mannen plen,så håp om bilde av den staslige faren er der ikke i kveld :=) men han var der og jeg ble så lykkelig .

Men jeg hentet kamera før mannen begynte å dure rundt med plenklipperen og da var gråtrosten der på leit etter føde

den har jo sin sjarm den også,men bråker mer enn den synger vakkert som den vesle fluesnapperen :=)

Ja så lite skulle til for å glede meg i kveld :=)

14 kommentarer

Siste innlegg