Måløytur

ja så ble det en Måløytur igjen,må jo det for jeg har begge mine foreldre der :=)først besøkte vi min mor for hun bor hjemme og når vi kommer dit er det middag og deretter tid for middagslur på heimen hvor min far er,så da besøker vi min mamma først

Måløy en øy ute i havgapet

barneskolen hvor jeg gikk i 6 år

og dette er ungdomskulen hvor jeg gikk i 3 år,det tok meg mindre enn 5 min å gå til denne skolen :=)

nabolaget hvor jeg vokste opp,vi bodde i det mørke gråe huset med grått tak sånn midt på helt til venstre på bilde ,nå bor min mor i leilighet i det store huset

Det var varmt hjemme hos henne,så det ble litt fram og tilbake fra stuen og verandaen

da vi var hos min far så tok vi ham med ut og trillet i goværet,det var deilig og litt svalere enn på en innebygget veranda :=)

meg og min pappa på tur i sommervarmen i dag :=) verdens snilleste pappa ,for meg :=) det har vært en deilig dag og vi har kost oss masse.

Da ønsker jeg dere en riktig god natt,blir trøtt av sånne varme dager :=)

12 kommentarer

Siste innlegg