tålmodighet

ja det er nett det en må ha om en vil ha bilde av fluesnapperene nå om dagen,dei sitter der,dei flyr inn og ut dei synger men straks jeg kommer med kamera så fordufter dei,en inn i huset og en flyr litt unna og sitter der i et tre hvor jeg ikke ser den :=) men jeg er tålmodig og tålmodighet må en ha som sagt om en vil ha et bilde :=)

jeg sette meg på den nyslåtte jorde rett ovenfor grønnsakshagen

tålmodighet ja,dei bor i furua med avkuttet topp,jeg venter jeg

og jeg venter,å sitte på bakken er ikke godt for mine hofter,jeg hadde planer om å gi opp,så dukker begge to opp,men før jeg får dem på linsa så flyr fru fluesnapper inn i huset,og herr fluesnappe snur seg litt etter henne

fort knipser jeg og på en to og tre så er han borte igjen :=)

jeg rusler vekk,lar dem få fred .

Jeg ser på blomsterbeddet bak drivhuset,jeg tenker på dere som sier jeg har grønne fingre,men dere sier også att det ligger mye arbeid bak for att det skal vokse og gro og bli fint :=) og det er sant,jeg har forsømt blomsterbeddet,har rett og slett ikke hatt kropp til å stelle det,da blir seande slik ut

og slik

sånn blir det når det ikke blir stelt,hvor var hun med dei grønne fingrane ?

Nei her skal stauder bort,vintergrønne busker skal plantes for staudebedd har jeg ikke grønne fingre for :=)

 

12 kommentarer
    1. Joda…du HAR grønne fingre..bare se hvor grønt det er!! hihih..Naturvekst er også flott! Se så flotte pappaen ja…zoomer du så langt unna? da får du fine bilder…ser jo så langt ut…Ha en god kveld!

    2. Før hadde jeg grønne fingre…fikk alt til å gro og luket mye ugress, men nå dør til og med kaktusen hjemme hos meg. Skjønner ikke:)
      Men, jeg har funnet ut at jeg får bare gjøre det beste ut av de tingene som fungere og overlater skjebnen til høyere makter:)
      Jeg forsømmer ikke hagen min… i forhold til mine naboer fordi tre av husene rundt meg er ubebodd og plenene ser ikke ut.
      Håper de kommer folk boende der snart…for det er ikke fint å se.
      Ha en fin kveld til deg:)

    3. Tålmodighet lønner seg, er et nydelig bilde du fekk knipsa til slutt. Flugesnapperen er da en nydelig fugl der han sitter festpyntet i smokingen sin.
      Du har så mye bed og planter i hagen din, at det skal vel noe til å rekke over alt. Eg har ikkje et einaste bed, berre busker, blomsterkassa og krukker. Med min alder og min rygg, er det meir enn nok. Eg kjenne min begrensning. :)))
      Flott vær idag og. Nå er det visst stor enighet om at det bli et værskifte i næraste framtid. For meg er det veldig greit. Skummelt tørt med brunsvidde plena og tre som og er blitt brune. Vi får håpe det ikkje fortsetter i vekesvis med regn. Vi får ta det som det kommer. Ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg