friskmeldt

vi har vært i Stryn,turen gikk med bobil og vi hadde et mål med turen,nemlig et håp om å friskmelde bobilen

caravann i Stryn ,fantastisk service ,vi hadde ikke bestilt time men jammen tok han oppdraget og hjalp oss,en ny kran på kjøkkendelen var det som måtte til,den måtte skiftast for den gamle var lekk.Det er ikke en stor bobil vi har og jeg beunderer den mannen som måtte leke litt slangemenneske for å komme til :=) men han fikk det til ,så nå håper jeg att det holder seg tørt og fint i skuffene :=)

Medan karane styra med bilen ruslet jeg bak husene  i sommervarmen

noen bor vakkert til her,men det skulle egentlig være vaten her,i dag var det bare mudder,det var naust på hver side av muren,men båten blir det heller problematisk å få ut og inn hi hi ,fuglene derimot koste seg i mudderet,hver sin lyst :=)

da bilen var ferdige kjørte vi hjem,lagde oss middag på grillen ,plen ble klippet,grønnsaker og blomster ble vannet vi koste oss,jeg prøvde å ta litt av ugresset i staudebeddet,men før det er fint der må jeg nok ha både en og to runder til for å obbe der i ett strekk,nei det tåler ikke denne kroppen.

Nå sitter jeg her og vifter med tærne,rosa og fine,skal ta sefie av dem i morgen når eg lufter dem i sola :=)

18 kommentarer

Siste innlegg