god morgen

Så kom regnet til oss også,ikke mye nå men det skal bli mer sies det.Nå skal jeg ta bussen om en halv time,en kjip time på sykehuset men nødvendig,da håper jeg den stive kulingen som er meldt venter til jeg er hjemme igjen ,for vi skal vist få heftigt vær et par dager nå.

I går var det fint,da jeg gikk tur og knipset fugler ,ja da knipset jeg litt annet også :=)

det var deilig å rusle rundt garden

det er sommer når dyrene koser seg ute :=)

det er sommer og da en skikkelig tørr sommer når det florerer med insekter og larver,som disse som var i ferd med å spise opp et helt lite tre

det er sommer når jordene står der grønne og frodige og bøndene er i full gang med slåtten

det er sommer når revebjellen blomstrer,den kommer nå :=)

Sommeren kommer fort men den reiser fort også så det er bare å ha alle sansene åpne og nyt hver dag og hver time vi har den :=) ha en fin dag da forlkens

22 kommentarer

Siste innlegg