god kvelden

Ja her har dagen gått i ett ,siden jeg hadde bursdag i dag ønsket barna å komme på besøk til kvelden og det er jo hyggelig,men det må gjærne være både mat og noe søtt til kaffen også da tenker eg,medan eg stod der og mekket ihop noe kom et par venninner,jepp da fikk jeg en tvungen pause og jeg kjente att det var godt :=) damene fikk både kaffe og iskrem , det ble et hyggelig besøk.

En liten tur bort til grønnsakshagen for å hente litt gressløk,da henger jeg selvsagt kamera rundt halsen :=)

i treet hvor fluesnapperane våre har hus hadde en hel familie med kjøttmeis tatt en pause,jeg måtte flire for det var 4-5 små som ville ha mat og dei var like store som mor og far ,og med en svish var dei vekk

da dukket fluesnappermamma opp ,tror ikke hun likte så godt besøket rett utenfor dørene

og jammen dukket ikke en grønnsisik opp også :=) skal si det er liv i det treet noen ganger

så dukket yngste vår opp med sin familie,og lillegull ja han sov han lenge

ikke alle liker att jeg legger ut bilde av dem så det får bli med dette :=) men yngste sønn og dama kom også og svigermor,elsdte datter ble forhindret så da har vi et besøk tilgode :=)

det ble en fin dag

da jeg la bilda inn på pc i dag hadde vist mannen lånt kameraet mitt medan jeg sov i dag morges,for jammen hadde vi fått besøk igjen i plommetreeet uten for huset

tittei gjøken dukket opp igjen

hvem er du ? kanskje den tenker det :=)

ja den som hadde vist hvilken fuglefamilie som må fostre opp gjøken sine unger :=) fin er den da og hyggelig att den titter innom hagen vår .

 

12 kommentarer

Siste innlegg