god morgen

Da jeg stod og pusset tennene i går kveld var det en annen som gikk der ute ennå rett utenfor baderomsvinduet,jeg hentet kamera og gikk ut i gangen,der stilte jeg meg i døråpningen og hilste på kveldsgjesten

hadde det vært jaktid hadde den stukket til skogs på et blunk,men jeg tror dei har en innebugd system som sier att det er trygt ute nå,for det nytter ikke å jage dem ,så medan jeg står der så er det greit å bare beite videre

i natt sov jeg som et lite barn,og det var godt :=) våknet til tett tåke ute,men nå har sola brutt gjennom,det er blå himmel og sola skinner og måleren viser nå 28+ i solveggen,tror det blir en deilige utedag,prøve dei nye turskoa og gå en tur rundt garden tenker eg :=)

Ville bare innom og ønske dere alle en fin dag,husk å nyte den :=)

16 kommentarer

Siste innlegg