revebjeller

Har dere tenkt over att revebjellene kommer i flere farger ? det er jo den lilla vi kjenner mest,den popper opp overalt på skrinn jord.

Nå viste jeg att det også kommer kvite revebjeller,men det er skjelden en ser dem iallefall her jeg bor,jeg har lenge ønsket meg en kvit revebjelle for den er så vakker,men det har ikke blitt.

Så var det en dag jeg gikk en tur oppetter veien,jeg ser noe kvitt ,jeg må bort og se ,og der vokste det jammen en kvit revebjelle her hos meg,den er min :=) den er ikke i selve hagen,men på den andre siden av veien i høgde med grønnsakshagen  :=) o lykke

og det kommer flere små også,så det betyr større tue neste år :=)

drivande snøkvite

eller vakkert i lilla

men har dere sett så fine dei er inni klokkene ,det var da jeg oppdaget att vi har mer en to sorter

så var det den tredje  :=) lilla utenpå meeeeen

den var gul inni

ja er dei ikke vakre så hvet ikke jeg :=) og uten å ha vist om det før så er alle disse på vår eiendom :=) tanken var å spa opp og flytte til hagen,men det skal jeg ikke,disse trives godt der dei står og jeg kan nyte dem hver dag selv om dei ikke står direkte i hagen min :=)

14 kommentarer

Siste innlegg