Så kom regnet

Jepp i dag gikk turen bak tunellen,det var grått ute men tørt og fin temperatur :=) alikavel følte jeg meg ikke trygg og tok regnjakke på og dei nye fjellstøvlane mine

det lyser i grøftekanten

tror det er en Gul flatbelg,og den lyser godt opp

det er flere vakre blomster i grøftekanten nå som denne

flekkmarihånd en type ville orkideer

jeg rusler videre ,her finner jeg noe søtt

årets første blåbær,akkurat nok til å gi meg dagens påfyll med vitaminer :=) mmmm dei var goe :=)

så begynner det å tråple men det hindrer ikke meg i å rusle videre

det dukker opp mmange nattfioler,på dette stedet og så mange har jeg ikke sett der før,greit med slike som får lov til å formere seg fritt uten å være redd for kantslått ,ja for det blir ikke utført på denne veien her siden vi har fått tunell :=)

her begynner det å styrtregne,ja det formelig bøtta ned,jeg går fort og kommer meg til Kalnes hvor jeg snur og går hjem igjen

den nye regnjakken som når meg til knea holdt meg tørr,det gjorde dei nye fjellskoa også,var bare dongeribuksa fra knea og ned som ble gjennombløt,men det er ikke kaldt ute og turen var frisk og fin :=) men nå har jeg planer om å kose meg inne for den regnbygen varer ennå :=)

14 kommentarer

Siste innlegg