god morgen

dagen er i gang,min har jeg startet med nede ved sjøen,sola varmer og det blir en nydelig dag

hentet fiskestangen i naustet,for jeg ville friste fiskelykken.Skal gå bort på kaia da jeg nesten hopper

for i gresset rett utenfor naustet ligger denne,hva som har skjedd med den hvet jeg ikke ,den var iallefall ikke i live ,men kvapp ,det gjorde jeg

på fjorden var det stille,veldig stille ,men jeg fikk en fin lyr,den glemte jeg helt å ta bilde av,men dagens middag var iallefall i boks :=)

jeg ser fiskestimer,makrellen suser forbi,sei og lyr,vannet er klart så det er godt å se det som farer forbi rett nedfor kaia,men ingen er bitevillige og etter en liten time tusler jeg meg hjem igjen,prøver nok igjen litt ut på dagen eller i kveld :=)

Nå har solen stått skikkelig opp så da tenker jeg det passer fint med en spasertur ,ville bare ønske dere en fin fin dag :=)

18 kommentarer

Siste innlegg