feriemodus

jeg er vist kommet i feriemodus,det er litt late dager,samtidig som att jeg forbereder hus,hage og bobil for til helgen er det ferie,svigermor skal passe hus og alle blomstrane mine :=) og vi skal ut på eventyr .

Nå gikk jeg meg en tur i dag,grannen vår som har geiter bydde på en kopp kaffe i solveggen og jeg takket jo ja til det

geitene er nyskjerige ,da jeg går forbi kommer hele gjengen springande :=) er jo fine da.

Ellers går som sagt dagene til litt ymse forberedelser før ferie,ekstra vanning på det som nå må greie seg til vi er hjemme igjen ,så får jeg håpe det blir en dag eller to med regn medan vi er borte hi hi .

Klær skal vaskes og reine sengeklær skal på,jeg liker å komme hjem til reint hus etter uker på reis :=)

Sola skinner,men vi fikk ikke den store varmen i førmiddag,nå i kveld derimot har det vært trykkande,det har vært tordenskrall også,trodde vi ville få en skikkelig regnskyll ,men den reiste videre til noen andre .

ha en fortsatt fin kveld da

20 kommentarer

Siste innlegg