topptur

Middagsfjellet,det ble en skikkelig topptur i dag

valget falt på middagsfjellet,2,9 km og turen slkulle ta 2 t,rød rute.Eplekjekk gikk denne damen på for første del gikk oppover på grusvei,så kom vi over i skog og sti og det ble høgre og brattere og svetten den rann i dag også

så langt og alt er vel,jeg viste ikke hvor langt det var og kanskje det var like greit hi hi

det går oppover ,det blir brattere og utsikten blir magisk

jeg elsker slike turer jeg

vi ser en ende på oppstigningen

endelig oppe og jeg er godt fornøgde,vi brukte litt mer en dei 2 timene det stod turen ville ta,og nå skulle det smake med mat

det var godt å sette seg ned,for meg ble turen en mestring siden jeg tok en ankelopperasjon i mai.Etter litt kvile og en matrast ville vi bort på den andre siden av vannet,der var en varde der også så vi måtte jo se hva det var for noe

sjekk den utsikten da,det var bare helt utrolig :=)

honndalsvatnet det er nå vi ser kor stort det er

langt der nede ser vi Hornindal

to som koser seg i høgda

rein nytelse

det er på tide å begynne ned turen,her må kamera ned i sekken for jeg må fokusere på hvor jeg setter føttene,var det bratt opp så var det ikke mindre bratt ned igjen.

Så nermet vi oss grusveien igjen ,beina skalv litt og der for hele kjærringa,sklei på mosen og plump med rumpen i bekken,jammen godt kamera ikke var fremme hi hi

kanskje ikke så rart det ble tungt å gå på slutten,for da jeg kom ned til bilen og skulle skifte sko,ja da hadde jeg nesten gått av sålene mine ,hi hi godt jeg har nye liggande i bobilen :=)

vel nede og vi ser opp der vi nettopp hadde vandra,høgt der oppe på toppen

toppen sett fra en annen vinkel :=) det har vært en helt fantastisk flott dag :=)

 

22 kommentarer

Siste innlegg