sommer

ja i dag fikk vi en smak av sommer,den svingte innom og ble her i hele dag :=) 23+ deilig varm vind og delvis solskinn er det som har preget dagen her.

Strikket på førmiddagen,men vi skulle være uten strøm i 3 timer på ettermiddagen og da gikk jeg tur,mødte på ei granne og gikk tur ilag med henne.

Nå har jo vi en liten på 4 måneder i familien og i februar kommer det en til :=) og siden grannen ikke har slike små fikk jeg låne baggvogna hennes på ubestemt tid,den kunne stå nede med meg så lenge jeg trengte den,det gjør det lettere for dei unge som ikke trenger å tenke vogn når dei vil på besøk :=) skikkelig fin vogn fra medio 60 tallet :=) det kan eg like .

Ellers melder det mye vind og vær så vi ryddet inn resten av utemøblene i dag,så nå er vi klare for høststormer .

Før jeg gikk inn i kveld var jeg en tur bort i grønnsakshagen,trengte noen poteter men det er ikke rare avlingen jeg fikk da,ja ja ,noe blir det tok ikke opp alt i dag tar litt etter litt jeg _

gullrøtter,kålrot sellerirot og poteter,hmmmm kanskje det blir suppe til middag i morgen :=)

men no skal eg strikke videre,har planer om å få ferdig et av babyteppene

15 kommentarer

Siste innlegg