høst eller vinter

Jeg elsker høsten jeg,liker fargene og alt høsten har av goder ute,dei siste årene har høsten vært solrik og varm her hos oss,men i dag lurer jeg faktisk på om det er høst eller om det er vinter ? jeg har iallefall fyrt opp i peisen i dag,følte att det var behov for det.

jada jeg sitter midt inne på stuen jeg med et strikketøy,men ser jeg ut vinduet ja da er det dette bilde jeg ser

om jeg ikke tar helt feil så ser dette ut som vinter og det er dette jeg ser på nå

jeg går ut oppom huset,joda jeg ser snøen der også,men heldigvis ser jeg også grønn fin plen og legg merke til krukkene mine

sommerblomstrane blomster for andre gang,ja da vi kom hjem etter sommerferien var alle visne,jeg klipte dem ned og nå er dei like fine igjen :=) så ja jeg spør jeg,er det høst eller er det vinter ute,mitt svar er att akkurat i dag føler jeg på litt av begge deler,trøsten er att det meldes bedre vær litt ut i uken :=) og til da så koser jeg meg med strikketøy og varme innomhus

18 kommentarer

Siste innlegg